30 lipca 2013

Żel antybakteryjny do mycia rąk - "Skarb Matki"


Niedawno pokazywałam wam, dostawę od Makarczykowie producenta "Skarb Matki". Dostaliśmy żel do mycia rąk oraz Emulikę do kąpieli ;) Dzisiaj zaprezentuje wam pierwszy z nich czyli żel. Pierwsze co widzisz biorąc go do ręki, to piękne opakowanie różowa ośmiornica z przodu oraz trójwymiarowy morski klimat, żel jest pakowany w 80 ml opakowania, cena waha się do 7.50 -11 zł w zależności gdzie chcemy go kupić.



Zapach żelu nie jest jakiś przekonujący ale działanie i owszem. Dzięki optymalnemu składowi żel zabija bakterie: E. coli (pałeczki okrężnicy), S. aureus ( gronkowca złocistego) oraz wiele innych groźnych bakterii tlenowych i wirusów. Producent zapewnia, że zabija do 100% bakterii, niestety tego sprawdzić nie mogę :)




Kolejnym atutem jest to że ma małe opakowanie, jest kieszonkowy, a co za tym idzie zmieści się wszędzie :) A jak wiadomo mając dziecko trzeba mieć mega pojemną torebkę aby wszystko zmieścić, ja uważam, że im mniejsze opakowanie tym lepsze, zawsze można spakować i wziąć ze sobą bo zawsze się wszędzie zmieści. Niestety łatwo też ją zgubić.. :( A tego byśmy nie chcieli :)





Żel ma wspaniałą formę, dzięki niej, ręce się nie kleją, szybko wysycha, co przy stosowaniu u dzieci to wielki atut, usuwa widoczny brud, rozprowadzanie żelu na dłoniach to "bułka z masłem" wspaniale nawilża i natłuszcza dłonie, dzięki czemu są one miłe w dotyku :) Dodatkowym atutem jest to, iż aby wyczyścić dłonie wystarczy dosłownie kilka kropel, a co za tym idzie starcza na długo mimo iż jest w małym opakowaniu, jest mega wydajny :) Niestety lepiej uważać na to aby dziecko nie zlizało tego z dłoni, ponieważ, ma okropny smak który, zostaje do 20 minut na rękach (sama sprawdzałam :) )





Tak czy siak moja ocena to 9,5/10 :) Ja jestem zadowolona i używać będę, a wy używacie? Macie zamiar?

4 komentarze:

  1. Szkoda, że zapach nie taki i że nie zjadliwy jest...:P Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no szkoda, a o tej zjadliwości to wiesz jak jest z małymi dziećmi wszystko biorą do buzi :D

      Usuń
  2. Po Twojej recenzji całkiem poważnie rozważam zakup:)Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis