23 lipca 2013

Miłość, Fabian i brzydka pogoda ;)

Pogoda nie jest ważna, ważne jest to aby dobrze się bawić, my co dzień bawimy się świetnie, okazujemy sobie dużo miłości, a Fabian gdy jej potrzebuje, potrafi przerwać zabawę i przybiec do mamy bądź taty, przytulić się i dać buziaka, nie wiem skąd mu się to wzięło, ale jest to wspaniałe.. Wspaniałe jest to że 14 miesięczne dziecko może tak okazywać miłość.. Jestem z niego bardzo dumna, codziennie mnie czymś zaskakuje, a jeszcze nie tak dawno był bezbronną istotką która nie potrafiła nawet przewrócić się z plecków na brzuszek, usiąść, wstać. Był całkowicie ode mnie zależny, a teraz widzę, że rośnie mi mały zdolny mężczyzna. Gdyby teraz nie daj Boże go zabrakło zwariowałabym, oszalała, czułabym taką pustkę w sercu, że nic nie byłoby w stanie jej zapełnić. Bo ON przewrócił moje życie do góry nogami, to dzięki niemu się zmieniam, uczę i przewartościowałam swoje życie. Nigdy nie byłam typem imprezowicza, duże imprezy, dyskoteki i inne eventy wcale mnie nie interesowały, od kiedy miałam 7 lat i urodził się mój kuzyn byłam zakochana w dzieciach, lata mijały ciocia urodziła jeszcze dwójkę dzieci, a ja nabierałam praktyki w zajmowaniu się nimi. Zostałam nawet matką chrzestną mojego kuzynka (ma teraz 6 lat). Teraz w dorosłym życiu pragnę mieć wspaniałą trójkę bądź czwórkę dzieci, bo cóż jest lepszego niż spędzanie całego dnia z gromadą roześmianych dzieci? Fabiana pragnęliśmy i kochaliśmy go jeszcze zanim się urodził, wiele wcześniej.. Jestem prawdziwą szczęściarą, mam kochanego narzeczonego (mam nadzieję, że wkrótce męża) i wspaniałe niepowtarzalne dziecko! Czego mogę chcieć więcej? Człowiek nie musi mieć milionów na koncie 10 domów i tysięcy fanów aby być tak na prawdę szczęśliwym. Wystarczy mieć kochających ludzi wokół siebie, stałą pracę i stabilność, nic po za tym ;) Czasem wydaje mi się, że ludzie chcą od życia brać garściami, a sami nic nie dają, chcą mieć wszystko podstawione pod nos i myślą, że wygrają 6tke w totka ;) Nie powiem, fajnie było by wygrać, ale trzeba włożyć też jakąś pracę w to swoje szczęście! ;)









1 komentarz:

  1. jejku fajnie jak taki malec już potrafi oddać miłość, nasz mały umiłował sobie najbardziej mamusię, choć tatę i babcię również kocha, ale jest teraz tylko mama i mama
    http://www.kolanapiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis