11 lipca 2013

Caretero



Wczoraj zgłosiłam się do programu Caratero - TESTERO, a dzisiaj dostałam takiego oto e-maila ;) Jestem szczęśliwa i zadowolona, ze moja recenzja spodobała się samemu producentowi.


"Witam Bardzo dziękujemy za recenzje naszego produktu, jest Pani mile widziana w naszym Programie. W tej chwili jesteśmy w toku kolejnej edycji , następną planujemy rozpocząć mniej więcej w połowie sierpnia, proszę wtedy oczekiwać oficjalnego zaproszenia.Pozdrawiam,"


Powiem wam, że bardzo podoba mi się w kojcu który mam to, że bardzo łatwo się go czyści, nawet z pozoru trudne do wyczyszczenia plamy wystarczy przetrzeć szmatką i są czyste, a to jest ważna cecha produktów dla dzieci..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis