11 lipca 2013

Wózek - Baby Merc S7

Ponad rok temu kupiliśmy mojemu synkowi zestaw Baby Merc S7, w skład zestawu wchodzi wózek spacerowy, miękka gondola( nosidełko- śpiworek), 4 pokrowce na koła, 2 moskitiery, fotelik samochodowy, torbę, tackę na napoje, barierkę, przewijak, dopinkę do wersji głębokiej, folię przeciwdeszczową. Po roku użytkowania tego oto zestawu stwierdzam, iż w wózku mogłoby być lepsze wykończenia podnóżka, Fabian rozerwał folię i trzeba było ją usunąć oraz w dwóch miejscach puściły szwy, jeden puścił w foteliku samochodowym a drugi w wózku przy głównym zapinaniu pasów. Wózek łatwo się pierze, chociaż, jeszcze nie doszłam do tego czy tapicerkę da się ściągnąć. Produkt ma duże pompowane i zdejmowane koła. Cena zestawu to ok 750 zł moim zdaniem to mało jak na to co znajduje się w zestawie ;) Mimo kilku mankamentów mogę z czystym sercem go polecić!




Firma oferuje 4 rodzaje kół do wyboru my wybraliśmy koła "C".



Wózek ma przekładaną rączkę z regulacją wysokości do wzrostu prowadzącego wózek(od 74cm do 114cm od podłoża)z blokadą położenia, dziecko może jeździć przodem bądź tyłem do kierunku jazdy, niestety, gdy przełożymy rączkę tak aby dziecko jeździło przodem do kierunku jazdy wózek traci sterowność, bo w tej kombinacji wózek ma źle wyważony środek ciężkości, więc Fabian zawsze jeździ tyłem do kierunku jazdy - tak jest dla nas łatwiej ;) Wózek ma też hamulce na 4 koła na dwóch niezależnie działających osiach

Szyberdach i odpinana tylna część budki. W wózku można odpiąć tylną część budki dla zapewnienia większej wentylacji, aby maluchowi nie było za gorąco, gdy zdejmujemy tą część budki, wyłania nam się siatka, przeciw owadom, oraz jak już wcześniej wspomniałam do wentylacji.

Wersja spacerowa wyposażona jest w pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa, regulowany podnóżek, wymienne, barierka i tacka na napoje. Do wersji samochodowej można dopiąć fotelik samochodowy (osobiście tego nie próbowałam, bo nie miałam takiej potrzeby).




Fotelik samochody może pełnić również funkcje kołyski, której często używaliśmy ( bardzo fajna funkcja ;) )W wyposażeniu fotelika była moskitiera ( jak już wspomniałam na początku w zestawie były 2 moskitiery, jedna na wózek druga na fotelik samochodowy), wkładka dla noworodka, budka i pokrowiec.

Zestaw można kupić w 22 wersjach kolorystycznych my kupiliśmy w wersji D4 sałata + czarny.




Zadowolona byłam także, z przenośnego przewijaka.






                                           WYMIARY I WAGA WÓZKA "MERC S7-plus"
wysokość: 108cm

długość: 95cm

szerokość: 60cm

WYMIARY PO ZŁOŻENIU 

szerokość: 60cm

wysokość: 43cm

długość: 100cm
WYMIARY GONDOLI I NOSIDEŁKA
GONDOLA:80x34x19cm
NOSIDEŁKO:72x32x18cm
WAGA WÓZKA TYLKO 16,3kg
WAGA FOTEIKA 3,4kg












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis