12 lipca 2013

2 nominacje do Liebster Blog Award ;)

Włączyłam komputer aby zobaczyć co tutaj się dzieje, a na FB mam 2 informacje, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award ;)


Jestem niezmiernie wdzięczna za te dwa wyróżnienia :

pierwsze od  http://zuziulek.blogspot.com/

Pytania:
  1.  Co zainspirowało Cię do napisania bloga?  Do napisania bloga zainspirował mnie mój syn Fabian, uwielbiam robić mu zdjęcia i chciałam się z kimś podzielić moją pasją i życiem ;)
  2. Ulubiona pora roku? Zdecydowanie moją ulubioną porą roku jest lato! 
  3. Jaka cecha najbardziej denerwuje Cię w ludziach? Dwulicowość, przez nią straciłam wiele bliskich mi osób!
  4. Jaki jest Twój ulubiony film lub książka? Książka to przede wszystkim, lubię wpaść w wir fantazji! Książki ulubionej nie mam, ale są to romanse i fantastyka a najlepiej jak są one połączone w jedną książkę. Ostatnio zaczęłam czytać również kryminały. Czytać uwielbiam a czytam to co wpadnie mi w ręce! ;)
  5. Co wolisz: gotowanie czy raczej jedzenie? GOTOWANIE!! Uwielbiam gotować, stanie w kuchni nie jest mi obce i straszne! Ale kto po tym pozmywa?? ;P
  6. Bez czego nie potrafisz żyć? Bez mojego synka! Jest dla mnie najważniejszy!!
  7. Komedia czy horror? Zdecydowanie komedia! Horrorów nie oglądam bo się boję i nikt przy mnie ich oglądać nie może, mój partner ma przekichane ;D
  8. Jak możesz opisać swoją osobę? Nerwowa, wybuchowa, ale też kochana i miła, czasem "bez kija nie podchodź" często łagodna jak baranek.. Jestem zmienna jak w kalejdoskopie, na szczęście przeważają u mnie te dobre cechy charakteru ;)
  9. Ulubiona potrawa? Chyba takowej nie posiadam, ale pierwsze co mi przyszło na myśl to gołąbki roboty mojej babci i pierogi ruskie!
  10. Styl elegancki czy sportowy? Pomieszanie z poplątaniem w domu sportowy poza domem staram się elegancko ubierać ;)
  11. Moje hobby to... Czytanie, Czytanie i jeszcze raz Czytanie! ;))

a drugie od http://mama-granda.blogspot.com/

1.Blog na który zaglądasz na najczęściej? http://aparatmojedziecko.blogspot.com/
2. Na co zwracasz uwagę "dodając dany blog do ulubionych". Na treści na nim zawarte, na to co dana osoba ma do powiedzenia, często też na oprawę graficzną i zdjęcia! ;)
3. Chłopiec czy dziewczynka? Dziewczynka, mimo iż mam synka marzy mi się córeczka! ;))
4.Co przerażało Cię w macierzyństwie? Sam poród i czy dam radę wrócić do formy sprzed ciąży, oraz to czy nie zrobię dziecku krzywdy, przecież, jest takie kruche! 
5. Co okazało się wcale nie takie trudne? Nocne wstawanie, uspokajanie malucha i dojście do siebie po porodzie ;)
6. Rzecz, której nie zrobisz nigdy w życiu? Nigdy nie sprzedam swojego ciała, nie zrobię krzywdy swojemu dziecku i nie zdradzę partnera!
7. Przedmiot, który jest Ci najbliższy? Od kiedy urodziłam dziecko, smoczek i butelka, ale ogólnie to książki!
8. Moment w życiu, którego wyczekujesz? Mój ślub, oraz powiększenie po raz kolejny rodziny! 
9. Rodzina "wielodzietna" czyli jaka? ( W Twojej opinii.) To rodzina w której miłość się mnoży a nie dzieli to rodzina w której pomimo wszystko członkowie się wspierają, to rodzina taka jaką chce mieć! Ponieważ zawsze chciałam mieć 4ke dzieci.. ;) Niestety często się zdarza, ze rodziny wielodzietne to rodziny patologiczne, gdzie przeważa alkohol, narkotyki, przemoc domowa i bieda.. Ale nie chce o tym myśleć, myślę o tym jak wspaniale mieć gromadkę dzieci, biegającą i śmiejącą się cały dzień.. ;)
10. Twój sposób na dobrze rozpoczęty dzień? Wystarczy, że widzę jak mój Fabianek wstaje uśmiechnięty i ledwo otworzy oczy a już krzyczy "mama" i się do mnie wspaniale uśmiecha!
11. Gdy masz wieczór tylko dla siebie to...? Czytam książki, bądź teraz siedzę na blogu ;)



Teraz czas moje nominacje! ;)
http://mama-trojki.blogspot.com/


No i pytania ;)
1. Mama czy szczęśliwa biznes woman?
2. Klapsy i krzyki dozwolone? Opisz swoje stanowisko.
3. Twój autorytet to?
4. Romantyczna kolacja we dwoje czy wypad z dziećmi do Disneylandu ?
5. Twój poród to? Opisz swoje przeżycia związane z porodem.
6.Karmienie piersią czy mlekiem modyfikowanym? Które Twoim zdaniem jest lepsze dla matki i dziecka i dlaczego?
7. Gdybyś mogła zabrać 3 rzeczy na bezludną wyspę co by to było?
8. Ulubiony program w TV?
9. Samotne wychowywanie dziecka, dobry wybór czy zło konieczne?
10. Jaki samochód byłby dla Ciebie lepszy Combi, SUV czy inne i dlaczego?
11. Gdybyś mogła zmienić świat od czego byś zaczęła?

Jeszcze raz wam dziewczyny dziękuję za nominację! ;)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się odpowiadać jak najbardziej z serducha ;)

      Usuń
  2. Dziękuję za nagrodę:) Pozdrawiam seredcznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za świetne i szczere odpowiedzi! :) Buziaki dla Fabianka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekujemy za nominacje, po powrocie z urlopu sie ustosunkujemy:D

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis