27 lipca 2013

O tym jak ciężko jest gdy dziecko ząbkuje.. oraz o miłości do PT..

Ząbkowanie, każdemu jest znane, jednym mniej daje we znaki, innym bardziej, niestety u nas jest tragicznie.. Fabian nie śpi nocami, ja chodzę jak neptyk, najgorsze w tym wszystkim, że mało co na nas działa, a dziecię cierpi.. Na nas działa tylko Calgel i Ibum Forte i to nie zawsze.. Przy każdym zębie przeżywamy katorgę, a najgorsze jest gdy idą jeden po drugim.. Mieliśmy już takie sytuacje, ze nie spaliśmy po całym tygodniu, mały miał non stop gorączkę, płakał, tylko mama i ręce, raz mamy raz taty i tu wielkie podziękowania dla mojego ukochanego Darka, on zawsze we wszystkim mi pomaga, nawet jak ma pierwszą zmianę i wstaje o 4 rano, jest wspaniałym partnerem, a jeszcze lepszym ojcem! Ząbkowanie u nas przebiega burzliwie, ale mamy już 8 zębów, komplet jedynek i dwójek i właśnie idą kolejne, więc dni mamy burzliwe, krzykliwe, na "NIEEEE!"

Niestety bardzo często jesteśmy z Fabiankiem sami, nasz PT ciężko pracuje aby nam się dobrze żyło.. Więc, nie ma całymi dniami w domu, my nad tym ubolewamy ale on bardziej. Z nim życie wydaje się prostsze, zawsze mnie wspiera, pomaga... No i jak tu go nie kochać <3 Jesteśmy razem 3,5 roku znamy się o rok dłużej, przeżyliśmy morze wzlotów i upadków, związek na odległość, ale jest nam ze sobą dobrze, kochamy się, potrzebujemy siebie na wzajem ;) O naszej miłości mogłabym pisać godzinami... ale Ciiiiiiiiiiiiii! ;P Zostawię to dla siebie!


Put two and to-gether, for-ever will never change.
Two and to-gether will never change.


2 komentarze:

  1. Ojj, ja bardzo się obawiam ząbkowania. Mam nadzieję na szczęście. które sprawi, że nie będzie tak ciężko jak opisujesz - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znamy to znamy :( U nas dopiero cztery ząbki, same jedyneczki ale wychodzą kolejne i Laura marudzi już od 3 dni... Oj nieciekawie ale trzeba to jakoś przetrwać. Buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis