12 lipca 2013

Smoczek NUK

Silikonowy smoczek uspokajający NUK CLASSIC Fashion


Kiedy Fabian miał miesiąc, zmęczona jego całodziennym "wiszeniem" na piersi kupiłam mu silikonowy smoczek uspokajający firmy NUK. To był strzał w dziesiątkę, wreszcie nie musiałam wszędzie chodzić z wyciągniętą piersią i synem "uwieszonym" na nim, ponieważ mały mimo iż był najedzony "wisiał" na cycku bo miał silny odruch ssania, który udało się zaspokoić kupując smoczek. Byłam przeciwniczką smoczków, bo niby psują zgryz, dziecko potem ma zaburzony odruch ssania itd. U nas nic takiego nie ma i nie było, synek do roku czasu był na piersi, pięknie ssał, zawsze się najadał.. Smoczek kupiliśmy różowy mimo iż mamy synka, zawsze lubiłam ten kolor i zawsze chciałam mieć córkę, więc chociaż smoczek moje dziecko miało różowy. Kupiliśmy rozmiar 1 ze względu, na to, że był większy od 0 a dla naszego najmniejszy rozmiar byłby po prostu za mały. Po pierwsze smoczki Nuk nie zawierają BPA . Wyposażone są w system odpowietrzania NUK AIR SYSTEM .



Zassane powietrze zostaje wydostaje się na zewnątrz poprzez specjalne odpowietrzniki umieszczone w  tarczce. Trwały silikon, dzięki czemu pomimo mocnego testowania prze ze mnie, tak po prostu ciągnęłam smoczkiem z całej siły we wszystkie strony (tak jak na instrukcji) i nie wystąpiło żadne pęknięcie, byłam pewna że mojemu dziecku nic się nie stanie.. Co dla mnie sceptyczki smoczków było bardzo ważne. Miły w dotyku, łatwy w utrzymaniu czystości, przeźroczysty. Producent pisał, że silikon jest mniej wytrzymały na gryzienie ząbkami i rozciąganie od lateksu, ja nie zauważyłam aby z naszym smoczkiem coś się działo, mimo iż Fabian często go gryzł. Co jest jego wielką zaletą.


Mój maluch bardzo przywiązał się do niego. Nie muszę martwić się o zgryz malucha, wady wymowy, wcale nie rozleniwił mojego syna przez co laktacja była wysoka przez cały okres karmienia. Dodatkowymi zaletami są piękne kolory i wzory smoczków, ich kształt oraz to że nie utkną dziecku w buzi, a nawet gdyby wpadły to dziecko się nie udusi ponieważ w tarczy smoczka są otwory, przez które w takim wypadku dziecko może oddychać ;) Daję mu 9/10 punktów ;) Cena ok 10 zł 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis