1 września 2013

Moje typy jesień/zima 2013/2014

Witajcie, jak widać w kalendarzu, oraz za oknem, mamy już prawie jesień.. Tak więc każdy zaczął już kompletować wyprawkę na sezon jesień/zima 2013/2014. Oto moje typy dla chłopca który nosi rozmiar 86/92..


Pierwszą firmą w której zamówię ciuchy jest :

Pinokio Seria Serious Men





SPODNIE „SERIOUS MAN” 26,60 zł
BODY Z DŁUGIM RĘKAWEM „SERIOUS MAN” 23,20 zł
KAMIZELKA „SERIOUS MAN” 36,50 zł
BLUZKA „SERIOUS MAN 28,20 zł




Zara niemowlę chłopiec ( 3 - 36 miesięcy)












KURTKA Z KAPTUREM 119,00 PLN








H&M chłopcy wzrost 68 -92 cm









T-shirt z długim rękawem 29,90 zł
Dżinsy na szelkach 69,90 zł
Sweter 39,90 zł
Czapka 29,90 zł




C&A niemowlę rozmiar 50 -92 cm





KardiganSweter

5 komentarzy:

  1. Ale będzie elegancik z Fabianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :) co nie co mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię FF z Tesco. Ubranka dobrej jakości w miarę przystępnych cenach!
    Z Zary kiedyś miałam spodnie które reklamowałam dwa razy, chyba dwie czy trzy bluzeczki które też reklamowałam chyba z dwa razy,sweterek też reklamowałam! Ehhh, bardzo zraziłam się do tej firmy! Poza tym bardzo drogo mają!
    W Reserved i HM mają czasem fajne promocje i opłaca się kupować! Ubranka dobre jakościowo!
    Mam też kilka kompletów z Coccodrillo, Mariquity. Ubranka też genialne jakościowo ale niestety drogie.
    Sama wolę kupować tańsze rzeczy bo dzieciaki szybko wyrastają z nich!
    Jedynie na buciki wydaję kupę kasy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię HM ciuchy mają świetne, no i pepco, tanie, i można trafić dobrej jakości, niestety jak wiadomo, Zara to droga firma.. Wiele rzeczy które mi się podobają i chciałabym kupić nie kupię ze względu na cene, tam są ciuchy dla dzieci droższe od tych dla dorosłych..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama bym w Zarze nie kupiła bo jest za drogo. Te ubranka co miałam to mała dostała. A że od babci to miałam paragon i mogłam reklamować!
    Co do Pepco to ja chyba pecha na niego mam! Co tam kupię to albo się pruje, albo rozłazi! Dlatego tam kupowanie ubranek sobie odpuszczam jak na razie! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis