3 września 2013

Mały wojownik

Witajcie, jest już późno mały dawno śpi, a ja? Ja piszę do was, ale nie bardzo mogę się skupić przez ten kark.. Nadeszła jesień, nie lubiana, nie potrzebna, szara, bura i nijaka..Wczoraj cały dzień wiało i padało, zdecydowanie nie lubimy..Gdyby nie to bylibyśmy na dworze łapiąc pierwsze dni jesieni :) Niestety pogoda nas nie rozpieszcza..
Dzisiaj za to mieliśmy piękną pogodę, mały pospacerował ze swoim autkiem, powygłupiał się ;) W ogrodzie już zaczęte są jesienne porządki, wycięliśmy jedną płaczącą wierzbę, a Fabianek pomagał nam sprzątać pozostałości..Na osłodę tego wieczoru zaserwuję porcję zdjęć, jest ich dużo, ale nie mogłam się zdecydować na najlepsze..
























Bezrękawnik - Next
Spodnie - H&M
Bluza - Lupilu
Buty - No name

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę ogrodu :) Nam pozostaje tylko balkon a to nie to samo ;)
    Fajny ten bezrękawnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się nie mogę doczekać, aż nadejdzie złota polska jesień :P

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis