19 sierpnia 2013

Wycieczkowe "muszemieć" w Fabiankowej wersji!

Witajcie!
Jak widzicie, my co trochę w trasie!
Ale co ze sobą zabrać, nie raz pewnie w waszych głowach takie pytanie!
My nie ruszamy się bez kilku rzeczy!
Oczywiście, najważniejsze jest to aby samochód był w 100% sprawny!!
Kolejną rzeczą jest to aby nasz fotelik był dobrze przypięty!
My mamy Baby Design model Bento i powiem wam, ze jestem zadowolona!
Opis fotelika niedługo pojawi się na blogu!



Pierwszą rzeczą bez której się nie ruszamy jest nasza ŻABA!
Tak, żaba, pozytywko-przytulanko-zawieszka.
Wisi zawsze u nas w aucie i czeka na dzień podróży.
Żabkę dostaliśmy od cioci Ani w prezencie więc nie wiem gdzie ją kupiła.
Ważne jest to, że ona tak z nami jest prawie od urodzenia! :)



Drugą rzeczą bez której się nie ruszamy jest piękna podusia od cioci Monisi!
Mamy ją niedługo, ale już na zawsze będzie z nami jeździć.
Gdy dziecku nie potrzeba, mama z wielką chęcią ją przygarnia!
Która też jest prezentem więc nie wiem gdzie kupiona!



Trzecią rzeczą bez której się nie ruszamy jest nasza butelka z wodą.
Bo moje dziecię pije tylko wodę, więc butelka jest!
I duża butla Żywca też zawsze w pogotowiu!
Mamy z BABY DREAM i nie narzekam :)

Czwartą rzeczą bez której się nie ruszamy są KOSMETYKI!
Szczególnie Żel antybakteryjny od Skarb Matki!
W SM zakochaliśmy się niedawno ale już nie możemy bez niego żyć!
Kiedyś tylko NIVEA teraz również SM.
Oraz Krem na każdą pogodę od NIVEA
Nie może też zabraknąć chusteczek nawilżanych!
Uwielbiam te z PAMPERSA!






Piątą rzeczą bez której się nie ruszamy jest roleta na okno!
Bez niej mały by się chyba ściekł! My mamy taką z AUTAMI!
Kupioną w Kauflandzie!



Resztę rzeczy pakujemy jak idzie!
Zawsze jest to jednak 80-90% naszych całych bagaży..
Zabawki, wózek, kojec, ciuchy etc..
Kosmos, mamy kombiaka, a często nawet w nim się ciężko zmieścić..
A co będzie jak przybędzie rodzeństwo Fabianaka?
Kupimy VANA aby wszystko pomieścić! :)

___________________________________________________




Mówiłam wam że zamawiałam kubek i etui, już są gotowe?!
Zobaczcie jaki jest piękny! Wspólnymi siłami stworzony! Ja miałam plan a ONA talent! Handicraft and crochet-hook (by alegorma!) CUDO! CUDO! CUDO! A nie mówiłam, że wyjdzie pięknie? Dziękuję i czekam na paczuszkę! <3




Ja wiedziałam, że Kulka! jest zdolną bestią, ale że aż tak, to nie wiedziałam! Zaskoczyła mnie, bo mimo iż wszystko widziałam w fazie projektowania to nie wiedziałam, że kubek tak pięknie wyjdzie! Etui też mi się bardzo podoba! A te ceny! Ja jestem skąpą osobą, nie lubię wydawać niepotrzebnie pieniędzy! Wiem ile trzeba się narobić aby zarobić każdą jedną głupią złotówkę! Każda zaoszczędzona złotówka mnie cieszy! A jeszcze bardziej się cieszę, jeśli mogę komuś zrobić przyjemność (i sobie też xD ) za taką cenę! Tym bardziej, że Kulka! poświeciła mi bardzo dużo czasu! Marudziłam, że nie nie tak, a to nie tak! Ale wyszło! Opłacało się A ja jestem mega szczęśliwa! Kubeczek jest z robiony z miłości, przez miłość i dla miłości! :)


Kubeczek w całości można zobaczyć TU
http://marzamisie.blogspot.com/2013/08/miosc.html

1 komentarz:

  1. My rzadko kiedy podróżujemy autem ... bo go nie mamy :D także autobusy i pociągi są nam nieobce,a pakunki...oj cieżki wózek ciężki ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis