20 listopada 2013

Testero wielkie testowanie cz 2 :)

Witajcie!
Jak już wiecie, testowałam przez 3 tygodnie krzesełko do karmienia i stolik z krzesełkiem w jednym. Produkt jest firmy Caretero i nazywa się Primus. Primus sprawdza się idealnie jako krzesełko można w nim bez żadnych problemów karmić malucha jak i może służyć do zabawy, nauki pisania czy jedzenia itd . Krzesełko jest przeznaczone dla dzieci od 6 miesięcy do 3-4 lat. Przed wypadnięciem z fotelika chroni trzon oraz pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa. Pierwsza część fotorelacji TU można się w niej zapoznać jak szybko i bez problemu można złożyć owy produkt.










Po zdjęciach może widać, a może i nie, ale tacka jest troszkę mała i duży talerz się nie mieści! ;) No ale kto daje małemu dziecku jeść z dużego talerza? Był to eksperyment ile on zmieści.. 1:0 dla dużego talerza!





 Jednak gdy jedzenie zostało przełożone do miseczki dziecięcej wszystko pięknie się mieści.. ;)








Tak prezentuje się krzesełko kiedy siedzi w nim dziecko, mimo iż zajmuje dość sporo miejsca jest na prawdę funkcjonalne. Posiada regulowaną podwójną tackę którą widać na zdjęciach.


Krzesełko Primus posiada także regulację pochylenia oparcia siedzenia, oraz łatwo zdejmowaną tapicerkę, co ułatwia w utrzymaniu czystości.




Jak widać na załączonym obrazku przed wypadnięciem z fotelika chroni nas trzpień pomiędzy nóżkami dziecka, dla mojego urwisa to dodatkowa opcja bezpieczeństwa, ponieważ co parę sekund ściąga sobie szelki z ramion, i jest trzymany tylko poprzez pasy boczne. Więc trzymając dziecko w tym foteliku jestem pewna, że nie stanie mu się krzywda.




Aby przekształcić krzesełko w opcję stolik i krzesełko wystarczy zwolnić zatrzask który znajduje się pod siedzeniem, odłożyć krzesełko na podłogę i przewrócić podstawę krzesełka na bok i mamy wspaniały stoliczek, a do tego bezpieczne krzesełko.













Moje dziecko kochane, bardzo ucieszyło się gdy przekształciłam mu fotelik do karmienia w krzesełko, najpierw złapał za blat i trochę go przestawiał, jednak dostał kredki i kartki, a potem zabawkę klauna. Bawił się świetnie i gdyby nie to, że bardzo mu się chciało spać to bawił by się o wiele dłużej.. :)
















Aby pokazać wam jak bardzo podoba nam się Caretero- Primus załączamy 2 filmiki z zabawy :)






A teraz moja ocena!

Funkcjonalność: 6 ;)
Wygląd: 4+
Bezpieczeństwo: 5
Wygoda: 5

Ocena w skali 1-5

My się zakochaliśmy, zakochaj się w Primus i TY ;)


+ Regulowane oparcie, tacka i podnóżek.
+ 2 w 1 krzesełko do karmienia wraz z stolikiem i krzesełkiem, dla mnie to idealne rozwiązanie! Nie trzeba mieć 2 osobnych mebli ma się jeden który nadaje się do 2 czynności! ;)
+/- Jako krzesełko jest ono masywne,dla jednych to może być przeszkoda, dla innych nie
Jak dla mnie to nie problem, mi się podoba więc ma podwójną ocenę "pół na pół" ;)
+  Zdejmowana tapicerka, można bez problemu ją wyprać co pomaga w utrzymaniu czystości.
+/- W opcji stolik i krzesełko krzesełko mogło by być minimalnie wyższe, bo mój "mały" mimo iż
jest wysoki to miał lekki problem z dosięgnięciem do blatu. Z drugiej strony gdyby było wyższe, starsze dzieci miały by problem bo byłoby za małe ;)
- Stolik na kafelkach się ślizga.. :( Do poprawy moim zdaniem to powinno być :)

Jak widać ocena jest obiektywna. Gdybym miała ocenia punktowo to dałabym mu 9/10 punktów ponieważ ten minusik jednak psuje całokształt.. Ja się zakochałam w tym krzesełku, mój synek też, więc nam te minusy nie przeszkadzają :) Bardzo nam się podoba! :)





2 komentarze:

  1. chorowałam kiedyś na takie krzesełko:) nie zdążyłam kupić, bo obdarowano nas podobnym, ale drewnianym:)
    Zapraszam do nas:)
    zawodkobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne to krzesełko ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis