16 listopada 2013

Pokoik Fabianka! Jak zaaranżować?

Witajcie! Potrzebuje pomocy! Jak pisałam jesteśmy w czasie przeprowadzki i urządzania pokoiku dla Fabianka, jest mały ciasny, ale mam nadzieję, że będzie jego! :) Mogłybyście mi w komentarzach wysłać jakieś aranżacje? Pokaże wam jak wygląda pokój, kolor ścian jest niebieski okiennice żółte! Komoda zostaje taka jaka jest plus łóżeczko Aruś.W miejscu komody będzie stało łóżeczko, a w miejscu wersalki - bliżej okna komoda, tak myślę. Niestety, ale pokoik jest mały, bardzo mało miejsca będzie po wstawieniu mebli, więc chciałabym wymyślić coś na ściany..  Fajnie było by gdyby były to pomysły DIY fundusze mamy niewielkie, a święta się zbliżają.. :) Pomożecie?? :)






Jeśli chcecie, możecie pokażcie też pokoje swoich maluchów, bo ja kompletnie nie mam pomysłu, a może pomogłybyście jeszcze komuś :)


Źródło: http://deco-designing.blogspot.com/search?updated-min=2010-01-01T00%3A00%3A00+01%3A00&updated-max=2011-01-01T00%3A00%3A00+01%3A00&max-results=50

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis