19 listopada 2013

Blogosfera..

Cześć.. Chciałabym poruszyć pewien temat, otóż, matki blogerki cały czas biją do siebie wielkim jadem.
Co kilka dni wybucha kolejna blogowa afera, jak nie ta - tą obraziła, to te się hejtowały na pw, to kolejne mają problemy chyba ze sobą i robią z igły widły.. No ludzie.. Ja jeśli kogoś nie lubię, nie czytam danego bloga, nie komentuje postów - po prostu nie marnuje czasu na głupoty. Rozumiem każdy jest inny, każdy ma inne priorytety, ale czy na prawdę ważne jest dla was to, że tamta blogerka "pierdła", a ta kupiła/ dostała po raz enty coś drogiego. Czy wy kochane na prawdę nie macie nic lepszego do roboty?



Ludzie są zawistni, żądni krwi, potrzebujemy sensacji którą będziemy się karmić przez tydzień, aby po tygodniu znaleźć sobie kolejną ofiarę.. Nie rozumiem dlaczego tak jest.. Ludzie nie potrafią, żyć bez karmienia się takimi rzeczami.. Lecą niecenzuralne słowa, blogerki się "biją", jedne chcą rządzić całą blogosferą, inne chciałyby zniszczyć konkurencje.. Matki blogerki zakładają jakieś grupy na fb gdzie się zrzeszają, a potem jedna na drugą psy wieszają.. Dla mnie to chore dlatego nie uczęszczam do takich grup! Mam do blogowania dystans tym bardziej do innych blogerek i to co czytam często biorę z przymrużeniem oka, bo na blogach wszystko wygląda takie piękne. Dziewczyny mają wspaniałe życie, wydają kupe kasy na dzieci swoje, ok, super i co? Mam być zawisła i ich obrażać bo jedna np kupi dziecku coś czego ja nie kupię? Bo druga zrobiła coś co mi się nie podoba? Ok, każdy ma swoje zdanie, ale je powinno się kulturalnie wyrażać.. Ostatnio na blogu dziewczyny którą bardzo lubię i czytam jej bloga, był pewien post.. Po przeczytaniu jego, strasznie się wkurzyłam go czytając bo był o czymś co w moim mniemaniu jest głupotą wielu rodziców. Potrafiłam jednak tak wyrazić swoje zdanie aby nie obrazić autorki bloga, a opisać to co mnie boli.. Można wszystko załatwiać spokojnie..

Jednak wojny blogerek chyba będą nadal trwać.. Nic nie da, że inne blogerki chcą aby było miło i przyjemnie.. Jak tak dalej będzie to ludzie przestaną czytać blogi..

8 komentarzy:

  1. Dlatego ja się w to nie mieszam :) Róbmy swoje i nie dajmy się zwariować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale czytam blogi i na nich co chwila jakaś wojna ;)

      Usuń
  2. Swoją drogą mam nadzieję, że to niedługo się skończy (przynajmniej na jakiś czas), bo to bywa męczące (afera za aferą :/). Grunt w tym, by nie dać się wciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My piszemy bloga od kilku miesięcy, tzn pisaliśmy bo ktoś wkradł nam się na konto i pousuwał wpisy :(
    Teraz piszemy nowego. Bardzo to lubię, piszę to co myślę i cieszę się z każdego dobrego słowa napisanego w komentarzu w odpowiedzi na moje posty. Jeśli lubię jakiegoś bloga to czytam, jeśli nie wiem co napisać na kontrowersyjny temat, a nie chce urazić autora to po prostu nie piszę, a jeśli bloga nie lubię to go nie czytam, bo po co marnować czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam się trzymam z daleka od takich afer, często świadczą one o niedojrzałości osób prowadzących blogi nie dla przyjemności i chęci podzielenia się z innymi ale z chęci posiadania czegoś a jeśli ktoś inny dostanie więcej to się zaczynają problemy.......

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wole popatrzeć na to jedynie z boku :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis