17 czerwca 2015

Ambasadorka Winiary - Rekomenduj.to

W ostatnim czasie miałam przyjemność "testować" - smakować nowość od Winiary czyli Chłodniki. 
Ogólnie do całej akcji byłam nastawiona pozytywnie. Kiedy kurier przywiózł paczkę, od razu ją odpakowałam i.. Byłam szczerze pozytywnie zaskoczona. Oprócz chłodników dostałam doniczkę i zioła abym mogła mieć własny prywatny ogródek w domu. Plus dla was i to ogromny.
Co do samych chłodników, są dobre, jednak jak na mój smak mogły być bardziej doprawione, ale to nie problem, samemu można doprawić i są super. Serio! :)
Najbardziej smakował mi chłodnik ogórkowy, jednak chłodnik buraczkowy też jest pyszny, nie można zapomnieć również o chłodniku czosnkowo-koperkowym. Każdy ma coś w sobie. A wy jedliście już chłodniki od Winiary? Jeśli nie to szybciutko do sklepu ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Jeśli chcesz komentować anonimowo, napisz mi swój nick, imię, będzie nam milej i łatwiej się komunikować! Za każdy komentarz na prawdę serdecznie dziękuję <3

AddThis